.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‎‎های موج تازه

آن‎چه اما «برکناری» بذرپاش از سازمان ملی جوانان نامیده شد، شاید محصول رویداد‎ها و یا اقداماتی بود که جوان مورد علاقه «محمود احمدی‎نژاد» را رفته رفته به حاشیه برد و در کنج عزلتی قرار داد که کناره‎گیری را بر چنین حضوری ترجیح دهد.

به گزارش جهان، چندی پس از عزل ناگهانی منوچهر متکی از سمت وزارت امور خارجه، خبر برکناری مهرداد بذرپاش از پست ریاست سازمان ملی جوانان، تیتر اول رسانه ها و مطبوعات قرار گرفت و این در حالی بود که بذرپاش بنا به شواهد! مشمول علاقه رئیس جمهور بود و برکناری یکباره او حرف و حدیث هایی را به دنبال داشت.

هفته نامه «پنجره» در تازه ترین شماره منتشره خود و با تنظیم پرونده ای نه چندان مفصل به حواشی این تغییر مدیریتی پرداخته و در مطلبی با عنوان «حاشیه های موج تازه» این چنین نوشته است:

کناره‎گیری «مهرداد بذرپاش» از ریاست سازمان ملی جوانان، در موج جدید تغییرات در کابینه، حواشی زیادی آفرید. آن‎چه اما «برکناری» بذرپاش از سازمان ملی جوانان نامیده شد، شاید محصول رویداد‎ها و یا اقداماتی بود که جوان مورد علاقه «محمود احمدی‎نژاد» را رفته رفته به حاشیه برد و در کنج عزلتی قرار داد که کناره‎گیری را بر چنین حضوری ترجیح دهد. با این همه از نحوه انتصاب «فرحناز ترکستانی»، که ظاهرا از وابستگان سببی «حمید بقایی»، چهره نزدیک به «اسفندیار رحیم مشایی»، است، به ریاست این سازمان و امتناع وی از پذیرش چنین سمتی، این‎گونه فهمیده می‎‎شود که:

1. بذرپاش علی‎رغم تمایل محمود احمدی‎نژاد، از سمت خود کناره‎گیری کرده است و به همین دلیل در انتخاب جایگزینی برای وی در سازمان ملی جوانان به‎علت پیش‎بینی نکردن اصرار بذرپاش بر کناره‎گیری در چنین وضعیتی توسط احمدی‎نژاد، ناهماهنگی‎‎های مشهودی به‎وجود آمده است؛ ناهماهنگی‎‎هایی که علی‎رغم تلاش‎‎های خبرگزاری دولت در معرض دید قرار گرفت و به سامان نرسید.

2. اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی تمایل زیادی به گسترش حوزه نفوذ خود در دولت دارند و در این مسیر توجهی به حساسیت‎‎های به‎وجود آمده نیز نمی‎‎کنند. این نکته از مطرح شدن نامی تازه، «محمد جعفر بهداد»، به‎عنوان رییس جدید سازمان ملی جوانان، پس از امتناع ترکستانی، که او نیز در حال حاضر سمت معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهوری را یدک می‎‎کشد، روشن‎تر دیده شود.

باید گفت هرچند محمود احمدی‎نژاد تلاش می‎‎کند تا از فرصت به‎دست آمده برای اجرای طرح هدفمندی یارانه‎ها، جهت اعمال تغییرات موردنظر خود حداکثر استفاده را ببرد، اما اتفاقات پیش‎بینی نشده، ناهماهنگی‎‎های به‎وجود آمده و زیاده‎خواهی‎‎های نورچشمی‎‎های امروز، حواشی زیادی برای تغییرات وی به‎وجود آورده است؛ حواشی که با برکناری انتقاد برانگیز «منوچهر متکی» آغاز شد و موجی از انتقاد‎ها را علیه احمدی‎نژاد برانگیخت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.